The Greatest Guide To صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

تا این مرحله، شما با نحوه خرید و فروش بیت کوین آشنا شده‌اید.

میخوام بدونم الان این لحظه من با تراست ولت میتونم وارد بایننس بشم یا خیر ؟؟؟؟اگه خیر چرا؟؟

درواقع همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است، کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد.

کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟

فهرست سفارشات فروش را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات فروش ریپل در ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

بله، صرافی‌ها برای هر حساب کاربری یک کیف پول هم اختصاص می‌دهند اما توصیه‌ی اکید می‌شود که دارایی‌های خود را به هیچ عنوان در صرافی نگه‌داری نکنید.

پس از احراز هویت در صرافی می‌توانید حساب خود را با کارت بانکی خود به‌صورت آنلاین شارژ کنید و با ثبت سفارش خرید بیت کوین بخرید.

سلام و خسته نباشید من از افغانستان هستم و میخواهم در این بازار ورود بشم قبل از شروع کار چ کار را باید انجام بدهم آیا حساب باز میشه از یک صرافی و یا با حساب های بانکی مون فیلم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال میتوانم بخریم و بفروشیم لطفا رهنمایی کنید ؟

بایننس با بررسی سفارشات بازار، بهترین قیمت را برای کاربر انتخاب می‌کند و سریعاً تبدیل را انجام می‌دهد. البته این قابلیت فعلاً برای تعداد کمی از ارزهای دیجیتال فعال است.

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و هر روز میلیون‌ها معامله‌گر از سراسر دنیا ارزهای دیجیتال مختلف را در این پلتفرم خریدوفروش می‌کنند یا به‌اصطلاح «ترید ارزهای دیجیتال» انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است که این روش بسیار خطر ناک و پر ریسک می باشد لذا توصیه می شود که تا حد ممکن از این طریق خرید و فروش بیت کوین را انجام نداده زیرا امکان برخورد با افراد کلاهبردار و از دست دادن کل دارایی بیت کوین به دلیل برگشت ناپذیر بودن معاملات دیجیتال وجود خواهد داشت .

بیت کوین رایگان ؛ انواع روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه (آپدیت ۲۰۲۲)

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جایگزین‌های بایننس به مقاله «بهترین جایگزین‌های بایننس» مراجعه کنید.

با توجه به این موضوع، معامله‌گران حرفه‌ای توصیه می‌کنند قبل از ثبت‌نام در صرافی بایننس به نکات زیر توجه کنید تا ریسک مسدودشدن حساب شما کاهش یابد:

Report this wiki page